Ramon Sampedro, “Mar adentro”

‘Biçimsiz ve bozulmuş bir bedenin bekçisi olan bir insan için, yani benim için, saygınlık nedir?
Ben, hayatı, özgürlüğü seven çoğu insan gibi, yaşamanın bir hak olduğuna,
ama bir mecburiyet olmadığına inanıyorum.’
Ramon Sampedro
İçimdeki Deniz (Mar adentro)
 
Ben oldum olası uçurumdan atlarım, balkondan atlarım, arabadan atlamayı da düşündüm hatta da hiç denize dalamam, atlayamam öyle..
Bırakamam kendimi.. bu filmi izledikten sonra sanırım artık atlayacağım varsa da atlayamam. Ama sevgili Ramon Sampedro yıllar önce ölüme 30 yıl hazırlanmış, atlamış kendi sonuna… Mar adentro (İçimdeki Deniz) eğer izlemesydim belki böyle birinin varlığından ve böyle bir durumun insan hayatında neleri sorgulatacağından haberdar olamayacaktım. javier Bardem’in başrol de olması cabası elbet….
 
 

 

Bir Cevap Yazın

