MAYIS 2010

2 Mayıs Pazar – Düğün Dernek

Durum vahim.Vahim olan ben.  Lale Fidan Evleniyor. İlk kuzenimiz evlenen. Ne yapılır, pek bilmiyoruz. Ama sürü psikolojisi ile bir şeyler geliyor elimizden.

Bu olaylara bakış açımı bir gün değiştireceğim, hala var öyle inancım ama harbiden ben sevmiyorum bu düğün, merasim işlerini. Pek yabancı kalıyorum etkinlik ve etkin olma olaylarına. Çok mutlu, mutlu olduklarını görmek umutlu… Dileriz daima böyle olurlar…

Orkestra

Afaki bir mutluluk bu, hem de bu mevsimde. Olur, şey değil!  Yücel Erten’in Orkestrasını izledik Tekel Sahnesinde bugün. Tekel’in Devlet Tiyatrosu sahnesine dönüşümü inanılmaz başarılı olmuş. Zira dokusunu hissediyor ve tarihe vurgunluğunuz peyderpey artıyor.

Andande _ Koç Müzesi

Elif Teyze ile beraber Rahmi Koç müzesine Andante Gecesine gittik. Dergicilik

bambaşka bir meslek. Bunu hala sürdüren ve dergisi için bir şeyler yapan insanlara hep hayran olmuşumdur. Nitekim yazılı basın gittikçe günümüzde öteki olmaya mahkûm edilmeye çalışılıyor. Maalesef reklam almadan dergi, reklam vermeden de okuyucu olamıyor. Serhan Bali ( Andante Dergisi Genel Yayın Yönetmeni) tüm gücüyle birleştirmiş ekibini… Koç müzesi etkinlik yapılacak nadir güzel yerlerinden biri İstanbul’un. Fazıl Say ve Cihat Aşkın’la kısa bir muhabbet sonrası Elif Teyze’yle dönüyoruz evlerimize…

 

Muhayyer – Gülcan Altan

Muhayyer’ de Gülcan Altan konserine Ablam Zehra Sevinç ile beraber katıldık. Muazzam bir ses, olağanüstü bir ortam… Sürekli gülümseyerek, sürekli şarkılara eşlik ederek bir dost meclisini daha arkamızda bıraktık…

Aydın Tufan – Esasen kankim!

Bu arada benim canımın ötesi, kardeşim diyebildiğim Aydın Tufan ile nihayet buluşabildik. Macera dolu aşk hayatında dünya tatlısı bir kızla devam ediyor nihayet. Hep mutlu olsun istiyorum. Bir de artık okulu bitirsin. Zira hacı – hoca demeyip okutacağım nefesi kuvvetli birine.

EVTEKS 2010

Bu ay EVTEKS fuarı var. Resmen deli gibi çalışıyorum. Bu sektörle ve sektördekilerle umumi bir tanışma da olacak bir nevi. Fuar alanının hazırlanması, gerekli organizasyonlar derken… Beş günde en fazla 20 saat uyumuşumdur. Tartı da 53’ü gördüm. Evdekiler yüzüne renk geldi diyor. Düzenlik hayat kilo mu aldırıyor ne?

Ayazma Cami

“Kesin kararlar, daima, süreklilik arz edemeyen ruh halleri yüzünden verilir.”

Ayazma ve Salacak’ta dost ziyareti, biraz sancılı geçti. Hatıraların tekerrür eden miladına artık inanmıyorum. Üsküdar’ı gerçekten çok seviyorum.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s