MART 2010

Orhan Bademli

Epeydir uğramadığım dostları ziyaret etmiyor oluşum, bu ara fazla hatıramı bulanmış olacak ki ilk durağı Orhan Bademi’nin yanında aldım. Yine bana “kızlar” gibi bakımlı ve dikkatli olmam konusunda mutlak nasihatleri gerçekleştirdi. Hak veriyorum ona, müthiş bir enerjisi olduğu için herkes saçlarını yaptırmak için gelirken ben kahve bahane, muhabbet şahane diyerek çalıyorum kapısını… Tabii bir kuaförde karşılaşılacak en son yazar Adalet Ağaoğlu’nu görmeme ve beni hafızasının fena olduğunu düşünenlere rağmen tanımasına sevindim, sevindim çok sevindim… “Hala öykü ve günlük yazıyorum Arzu, hatta en son görüşmemize istinaden diyorum bak zihnimi Cemil Meriç’i okuyorum sende Mağradakiler’deki hakikatleri zamanla anlayacaksın…” Tebessümle ayrıldık.

Zorotanin

Ciddi bir cildiye doktoru buldum nihayet, Marmara Üniversitesinde… Son iki ayda çok fazla kilo verdiğim ve ruhsal bunalımların midem ve cildime farklı enzimler salgıladığı için artık kaçamadım o en sevmediğim mekanı muhabbetten. Aldığım ilaçların yan etkisi; kilo kaybı yada kilo alma , sinir sistemi tahribatı, burun kanamaları ve çöl kuraklığı hissi : tam etkisi yan etkileri sayesinde unutulan tek ilaç olsa gerek, hee bir de karaciğeriniz çalışmazsa müessesemiz sorumlu değildir, size biz mi alın dedik? ayağınızla değil uçarak geldiniz ya! :

Days in Colours

Bu arada iş arayışımla ilgili sürpriz arayışlar devam ediyor. Artık bir karar verip, editörlük maceramdan vazgeçmeliyim dedim. Ve çok da düşünmeden ne olur ne biter hayal etmeden Koşuyolu’nda çok şirin bir firmada Kurumsal İletişim Sorumlusu olarak başladım. İstemiş olduğum bir alandı. Fırsat verdiler, bende elimden gelen yapmak istiyorum, deyip başladım serüvene…

Aptal Avuntu Edebiyatı

Zamanın merkezinde yaşamaya çalışan insanlar, hep pürtelaş haliyle, menzil ile varış noktası arasında ıskaladıkları yeni yetme hissiyatlarıyla bunun müteakibinde şikayet ettikleri, fakat görmedikleri hırslarını bir nebze dindirmek uğruna galeyana gelebilir. Bu serzeniş onları var olan doğasından bağımsız kılacak bir davranış değildir elbet, kendini ifade edip, vücut dillerinde etrafa yansıttıkları enerjilerinin toplamıdır.

Beyhude dilenmiş bir istek, niyetsiz yapılan her hangi bir davranış içten içe düşünmeye sevk edebilir.

 

Yeşilçam Ödül Töreni

Turkcell Sponsorluğunda gerçekleşen Yeşilçam ödülleri, çok renkli geçti. 2009 -2010 türk sinema tarihi açısından çok keyifli ve anlamlı; Nefes, Başka Dilde Aşk, Pandoranın Kutusu, Vaviyen, Hayat  gibi birçok eser layığıyla dağıtıldı. Bu arada ödüller verilmeden önce Görgün Tanerle’de resmi tanışmamızı gerçekleştirdik. Önce doğun gününü kutladım. Şaşırdı. Nihayet dedim, Neden İKSV Edebiyat festivali yapmıyor? Elbet her şeyin zamanı var, emin ol projelerimizde… sevindim, çok sevindim.. Açılışa Elif Teyze( Elif Sönmez) Çağrı ile katıldık.

 

Fatma Turna, Zeliha Ercan ve Havva Kasap üçlüsünün istanbul’a gelmesi pahabiçilmez bir mutluluktur! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzak İhtimal

Nicedir yazmak istiyorum sana, nicedir anlatmak..

Her şeyin konuşulup bittiğini düşünüyoruz.

Mutluluk uzak ihtimal.

Oysa bilebilsen, ne güzeldir o ihtimal…

Kırılma ne olur, tüm olasılıklarla dökülüyorum yollara…

Birini ben düşürdüm,

diğerini sen kırdın.

Bilsen yetişiriz zaman geçmeden,

Anıları değiştirmeden,

Sarılmamız

uzak mı ihtimal?

Okunanlar:

Mercier et Camier Les editions de Minuit –  Samuel Beckett

Oyun Sonu – Samuel Beckett

 

Bir Cevap Yazın

