Serhat Beksaç’a kısa veda mesajıdır! :)

Hep kaleme gidiyor ellerimiz.

Hep söylemek istediklerimiz diziliyor dudaklarımıza da sesimiz izin vermiyor akıbetsiz hislerimize… Ondan gerekli gereksiz erteliyoruz. Yarım kalıyoruz, yarı da bırakıyoruz. Benimki de bu sebepten işte, devamı gelse de düşüncelerimin bir an için bunları yazarken durduruyorum sarılıyorum kalem kağıda…

Şimdi “Sirkeci- Eminönü” iskelesine ilerlerken kapri kot pantolonu ve askılı çantasıyla yanına ilişip gülümseyen surete bu meramım. Ne olsa da hep bu kalır ilk zihnimin dehlizlerinde. Sonra birer birer çözülür. Masallar diyarının başköşesinde üslubundan korkulmaz hükümdar ilişiverir ömrün kısmetlerinde…

Ben sıklıkla ki geriye dönüp kaybolan yıllardan, zamanlardan tasarruf etmediğime içlenip hep tutunacak bir neden ararım. Bunu artık sık sık yapmıyorum. Çünkü o vakitlerin ehemmiyetini sorguladığımda varlığının verdiği mutluluğu tahayyül edemiyorum. Bundan daha da sarılıyorum. Bahaneler üretiyorum. Sonra da o bahaneleri en az senin kadar seviyorum! J

Çok öncesinde yazmak geçti içimden, çok öncesinde paylaşmak. Lakin efsane zamanda “bir var, bir yokuz”. Hızla tükenen ömrün, salık verip kalplerimize perdeleyen gölgelerini bırakmak için tüm mücadelemiz… Kıymet, esrarın hikmetini bu vakte kadar heyecanlı kılıp dostlukla omuz dayayabilmekte… Ben şimdi o omuzu çok özleyeceğimi, ama bu özlemle yenileneceğimi, hayallerin ikliminde beraber yürüyüp neticeyi hakkıyla verebileceğimizi inandığım dostuma selam ediyorum!…

Yüreğin gibi kal; sevgiyle muhabbetle kal…

Arzu.

10.08.2010 – 00:17

One thought on “Serhat Beksaç’a kısa veda mesajıdır! :)

Bir Cevap Yazın

