Mutlu Harf var mıdır yok mudur?

güne bakan

Eveett azizim!

Son bir ay yada bir aydan biraz fazlası, nasılda hızlı geçti. Nasılda yetersiz zamanları ezip biçti. El de var “yirmi dokuz” diğer elde “iki”… Tahterevalli ile denge kurma oyununu yan sokağın bitimindeki parkta kayıp ettik. Bu  vakitten bu yana da yeni başlangıçlara imkan verdik.

Şimdi diyorum iyi ki de verdik.

Kendime bu zaman zarfında “büyük argo sözlüğü” aldım. Her gün yaklaşık yüzen fazla kelime taradım. Taradıklarımdan tükürük bulaşmışları ince bir sıyrıkla kovdum.

Kovduklarım arasında hayatıma sülük gibi yapışan narsist insanları beraberinde ihraç ettim. İhraç ettiklerim arasında el verip geri dönenlere de yetkileri doğrultusunda şanslar verdim.

Evet evet hepsini ben yapmışım gibi anlatıyorum bakmayın, çoğunun savaşını siz bilmezsiniz ben yıllar oldu verdim. Gelecek kuşaklara bırakacak hep bir armağanım olsun diye çabalıyorum ya hani… Çekiliyorum kabuğuma okuyorum, yazıyorum, sallıyorum, fırlatıyorum, yakalıyorum,küllerden yeni diri’ler yaratıyorum…

Sonra onları gerçek hayata savuruyorum ya hani, hani ben hep böyle yaşıyorum ya hayatı; saflıkların mağlubiyeti ve aptallıklarıyla ödüllendiriliyorum ya…

İşte sulu partizanlık yapanlara mahal verecek tebessümler ediyorum ya, naralar atıyorum ya “Puslu Kıtalar Atlası” mekanlarında… Yeniçeriyi kınayanlara imreniyorum ya içten içe…

Kırılma noktası ile kaynama noktasını karıştırıyorum ya kimi zaman…  İşte konuşuyorum ya caz müzik solistleri ile Norah Jones yerine Melody Gardot dinliyorum ya artık, hepsi değişimden diyorlar.

Yok öyle bir şey!

Değişmedim. “Değiştim” oyununa kim bu kadar merak saldı anlamıyorum gitti! Ne derdiniz var değişimlerle, kandırmayın kendinizi. Biraz sinir ile hemen bir değişim evresine doğru sürüklemeye çalışıyor insan kendini. Bir “Depresyon” kelimesinin bir de Lustral’ların arkasına saklanıyoruz ya.

Acımız büyük ya hani bir şeyler yolunda gitmeyince biz hastane kapılarının psikiyatri bölümünü arşınlıyoruz ya; günümüzün modern hastalığına anti depresanlar ile deva bulmaya çalışıyoruz ya! Bırakın yahu çekin acınızı! Bari bir şeye değecek olsa bu kadar kendi şuurunuzdan bu denli feragat etmeniz. Biliyorum konuşmalarım “Hayat güzel,sende iç güzelleş” makamının hicaz vurguları gibi gelebilir size, lakin hakkaniyet ölçüsü ile hayat bulmuş tecrübeler kesitidir efendim.  

Sigaraya başlama sebepleri doğuran olayları nargile ucunda hayat bularak yaşamaya bile başladım son zamanlarda. Ayda bir düzenli olarak sipsi koleksiyonu yapar oldum;rengarenk… Sonra alaşağı edilen argo sözlüğümde fütursuz kelimelerin yerini dolduracak Farsça, Osmanlıca ve Arapça sözcükleri ile arkadaş oldum. Nasıl sevdim onları… Hepsinin hikayesini okudum. Mutlu harf olmayacağının garanti durumunu da bu çıkarımlardan elde ettim.

Biraz da gezdim bu şehri; yeni yüzüme alışmaya çalıştım. Alıştıkça yeni olanı eskitmeden katmaya.. Halada üzerini fıstık ve bağbozumu şekerler ile süslüyorum. O da puzzle ile eksik parçalarını birleştirmeye çalışıyor. Köşeleri buluyor önce sonra bütüne doğru yoğun bir hızla koşuyor. Eksiklerini puzzel bitince ne kadar mühlet verdiğimiz de konuşacağız.

Şimdi daha çoook başındayız…

2 thoughts on “Mutlu Harf var mıdır yok mudur?

  1. arzum kalemin yüreğinde mi kalmış ne ? sahi mutlu harf yokmuymuş yoksa.. neyse, sağlık olsun canım 🙂

    yazını çok beğendim.. yolda olanları merakla bekliyorum..

Bir Cevap Yazın

